انجمن صنفی مترجمان استان تهران

رونمایی و جشن امضای سری نخست کتاب‌های طرح حمایت انجمن صنفی مترجمان شهر تهران

اخبار سایت

مراسم رونمایی و جشن امضای سری نخست کتاب‌های تحت حمایت انجمن صنفی مترجمان برگزار می‌شود.

مراسم رونمایی و جشن امضای آثار مترجمان ترجمه اولی، منتشر شده تحت حمایت انجمن صنفی مترجمان روز پنجشنبه ۲۸  بهمن در محل دفتر این انجمن برگزار می‌شود.

انجمن صنفی مترجمان شهر تهران پس از تأسیس در سال ۱۳۹۳ و در راستای وظایف مندرج در اساسنامه خود اقدام به ارائه طرح‌های حمایتی از مترجمان کرده است. کمیسیون نشر این انجمن در راستای این مهم سه طرح حمایت از «ترجمه اولی‌ها»، «اهالی قلم» و «بومی‌سازی مطالعات ترجمه» را برای علاقمندان در دستور کار خود قرار داد.

در طرح حمایتی از «ترجمه اولی ها» امکانی فراهم شده است که مترجمان دارای سطح کیفی مناسب بتوانند با حمایت انجمن اثر خود را به راحتی چاپ کنند. تاکنون ۶۰ نفر از علاقمندان در این طرح شرکت کرده‌اند و در حال ترجمه آثارشان هستند و پس از انعقاد قرارداد با ناشران همکار این طرح کتابشان وارد بازار نشر خواهد شد. انجمن در این طرح علاوه بر معرفی کتاب به مترجمان، دقت نظر و سخت گیری ویژه‌ای را در خصوص کیفیت اثار ترجمه شده اعمال می‌نماید.

پنجشنبه ۲۸ بهمن ماه ۸  عنوان از این کتاب‌ها رونمایی و جشن امضای ‌ا با حضور بزرگان ترجمه برگزار خواهد شد.

مراسم رونمایی و جشن امضای این کتاب‌ها روز پنجشنبه ۲۸ بهمن ساعت ۱۶ در محل دفتر انجمن واقع در میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، خیابان لبافی نژاد، پلاک ۳۲۲ واحد ۹ برگزار می‌شود.

 

سيده هستي حسيني

روابط عمومي انجمن صنفي مترجمان شهر تهران