انجمن صنفی مترجمان استان تهران

اطلاعیه: تخفیف ویژه‌ي روز دانشجو

اخبار سایت

باسمه تعالی

 

انجمن صنفی مترجمان شهر تهران به مناسبت روز دانشجو و پاسداشت مقام شامخ این رهپویان راه علم و دانش ضمن تبریک این روز به اطلاع کلیه دانشجویان می‌رساند که این عزیزان می‌توانند از تاریخ ۱۶ آذر لغایت ۱۹ آذر ماه در هر یک از جلسات سلسله نشست‌های نقد ترجمه ثبت نام کرده و از تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار شوند.

انجمن صنفی مترجمان شهر تهران در راستای انجام وظایف خود مندرج در اساسنامه و با هدف ارتقای صنعت ترجمه در ایران اسلامی با همکاری حوزه‌ هنری اقدام به برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی نقد با عنوان «سلسله نشست‌های دانش‌افزایی و هم‌اندیشی نقد ترجمه در راستای نهضت ملی نقد ترجمه» کرده است. نشست‌های مذکور با هدف ترویج فرهنگ نقد ترجمه در کشور و در جهت دستیابی به چشم انداز نهضت ملی نقد ترجمه، حرکت در جهت مطالعات ترجمه کاربردی، ایجاد رویکرد کاربردی و عملگرا به نقد ترجمه، تبیین مرز و تفاوت میان نقد و ارزشیابی در حوزه ترجمه، ایجاد شغلی نوین با عنوان منتقد ترجمه، گذار به سمت نقد علمی، تبیین رویکردهای گوناگون نقد ترجمه برگزار خواهد شد.

این دوره طی یک سال و بصورت ۱۰ نشست برگزار خواهد شد و در پایان به شرکت‌کنندگان گواهی حضور و یا تحت شرایطی خاصی گواهی شغلی منتقد ترجمه اعطا خواهد شد.

 

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از تخفیفات ویژه با دفتر انجمن تماس به شماره‌ي ۶۶۱۲۳۲۸۲-۰۲۱ حاصل نمايند.

فرم ثبت‌ نام

 

سیده هستی حسینی

پایگاه اطلاع رسانی، روابط عمومی انجمن صنفی مترجمان شهر  تهران