انجمن صنفی مترجمان استان تهران

اطلاعيه: اعلام نتایج آزمون دوره‌ي فن ترجمه‌ي انجمن صنفی مترجمان شهر تهران

اخبار سایت

پیرو برگزاری دوره‌ي نخست فن ترجمه‌ي انجمن صنفی مترجمان شهر تهران، نتایج آزمون توسط استاد صلح‌جو اعلام و شركت‌كنندگان دوره در ۳ گروه معرفي گرديدند. گروه نخست شامل ۲۳ نفر (حداكثر ظرفيت دوره‌ي نخست) بودند و گروه دوم شامل ۱۱ نفر رزرو (كه در صورت انصراف هريك از ۲۳ نفر راه‌يافته به دوره، جايگزين آن‌ها خواهند شد). ۸ نفر از شرکت‌کنندگان در آزمون نیز موفق به کسب حد نصاب لازم برای حضور در دوره نشدند. نتایج آزمون به کلیه‌ي شرکت کنندگان نيز ابلاغ گردیده است. خاطر نشان می‌سازد تعیین و اعلام نتایج آزمون براساس معیارهای مدنظر استاد دوره و توسط ایشان صورت پذیرفته است.

لازم به ذكر است افراد راه‌يافته به دوره‌ي نخست تنها ۲ روز (حداكثر تا پايان وقت اداري روز چهارشنبه مورخه‌ي ۹۵/۵/۶) فرصت دارند شهريه‌ي مربوطه را به شماره حساب ۵۲۲۵۳۹۳۵۹۳ نزد بانك ملت شعبه‌ي دانشگاه به نام دانشکده زبان‌ها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران، با شناسه‌ي پرداخت ۱۱۶۲ واريز نمايند.

بديهي است تأخیر در واريز شهريه به منزله‌ي انصراف از حضور در دوره خواهد بود و انجمن صنفي مترجمان شهر تهران اين دسته از افراد را با افراد رزرو (اعلام شده توسط استاد صلح‌جو) و براساس اولویت زمان ثبت نام در آزمون جايگزين خواهد كرد.

براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانيد با دفتر انجمن به شماره‌ تلفن ۷۷۶۲۰۹۴۱ تماس حاصل فرماييد.