انجمن صنفی مترجمان استان تهران

فروش نسخه‌ي اصلي ترادوس با شرایط ویژه‌‌ي تخفيف ۷۰ درصدي برای اعضای انجمن

اخبار سایت

شبکه مترجمین ایران به عنوان نماینده‌ي مجاز فروش نرم‌افزار ترادوس در ايران، تخفيف ۷۰ درصدي برای اعضای اين انجمن درنظر گرفته است

 زندگی در عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات نیازهای مشاغل مختلف را تغییر داده است. مترجمان نیز از این قاعده مستثنی نبوده‌اند و دیگر نمی‌توانند تنها به تسلط به دو زبان و فرهنگ بسنده کنند. مترجمان حرفه‌ای به دنبال ارتقاء توانایی برقراری ارتباط کاری با دنیای اطراف، تسلط بر ابزارهای ایجاد این ارتباط و تطبیق شیوه انجام کار با سایر کشورهای مطرح در این حوزه هستند؛ بدیهی است نرم‌افزارها در انجام پروژه‌هاي ترجمه می‌توانند کمک شایانی به مترجم كرده و کار او را تا حدی تسریع و تسهیل کنند.

امروزه نرم‌افزارهای متنوع مترجم‌یار طراحی و تولید شده‌اند که آشنایی و بهره‌گیری از آن‌ها در کسب‌وکار ترجمه در سطح جهانی بسیار مؤثر است. نرم افزار SDL Trados یکی از پُرکاربردترین این نرم‌افزار هاست. از این‌رو انجمن صنفی مترجمان شهر تهران به عنوان اولین نهاد صنفی حوزه ترجمه (تحت مجوز وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) در راستای اساسنامه خود و ایجاد امکانات آموزشی- رفاهي مطلوب و با عنايت به كارشناسي‌هاي صورت گرفته اقدام به تخصيص تخفيف ويژه براي نسخه اصلي اين نرم‌افزار کرده است.

 
ويژگي اين نرم‌افزارها عبارتند از:
•             استفاده مجدد از مطالب ترجمه‌شده طي پروژه‌هاي قبلي
•             استفاده از افزونه‌ي واژه‌نامه
•             جستجوي واژه‌ها در حافظه‌ي ترجمه
•             افزايش بهره‌وري تا ۸۰ درصد
•             خروجي اسناد ترجمه‌شده بصورت حروف‌چيني‌شده و آماده‌ي چاپ

 

اعضاي محترم انجمن صنفي مترجمان  شهر تهران مي‌توانند تا هشتم شهريورماه با استفاده از تخفيف ويژه نسخه اصلي و معتبر ۲۰۱۷ اين نرم‌افزار را از طريق نماينده رسمي SDL Trados تهيه كنند. بدين منظور مي‌بايست شماره عضویت خود را به همراه نام، نام خانوادگی و شماره تماس را به آدرس sdl@transnet.ir ارسال نمایند.

قیمت فروش با احتساب تخفیف منطقه‌ای شبکه مترجمین ایران و تخفیف ویژه انجمن صنفی مترجمان تهران: ۸.۷۵۰.۰۰۰ ریال

 

سيده هستي حسيني

روابط عمومي انجمن صنفي مترجمان شهر تهران

کلمات کلیدی: