انجمن صنفی مترجمان استان تهران

پیام تقدیر رئیس انجمن مترجمان شهر تهران به مناسبت روز خبرنگار

اخبار سایت

 

 

محمد رضا اربابی، رئیس انجمن مترجمان شهر تهران، طی پیامی روز خبرنگار را به این سفیران صادق و راویان صدیق تبریک گفت. در متن پیام چنین آمده است:

 

باسمه تعالی

 

همت والای شما در انعکاس اخبار و رویدادهای صنعت ترجمه، همچنین انتشار  اطلاعات مربوط به انجمن صنفی مترجمان حقیقتاً کاری ارزشمند و ستودنی و شایسته تقدیر است.

 

هفدهم مرداد ماه، که به یاد شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به حق «روز خبرنگار» نامیده شده، یادآور مجاهدت­های عاشقانی است که در مسیر جستجوی حقیقت حتی از بذل جان شیرین خود نیز مضایقه نکردند. این پرچم داران آگاهی بخشی، خاضعانه و بدون ادعا و چشمداشت در این مسیر خطیر و پر مخاطره گام نهاده­ اند و در راستای احقاق آرمان­های نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکرده­ اند.

انجمن صنفی مترجمان شهر تهران فرارسیدن این روز را گرامی داشته و برای تمامی دست‌اندرکاران حوزه رسانه و اطلاع رسانی کشور آرزوی موفقیت و سربلندی دارد و از همه کسانی که در راه حقیقت و نشان دادن تصویر عینی از واقعیت گام برداشته و با وجدان اخلاقی و شرافت حرفه­ای خود رسالت خطیر آگاهی بخشی به عموم جامعه را به انجام رسانده و همواره در راستای ارتقای سلامت فرهنگی و فکری جامعه اهتمام ورزیده­ اید، صمیمانه تقدیر و تشکر می­نماید.

امید است در پناه ایزد منان همواره با موفقیت در این عرصه زیبا و خطیر گام بردارید و با همدلی و همراهی خود در جهت تعالی و صدور فرهنگ اسلامی – ایرانی از طریق صنعت نوپای ترجمه در ایران، به عنوان مهم ترین ابزار موازنه فرهنگی ایران، یاری فرمایید.

 

موفق و پیروز باشیید

 

و من الله توفیق               

محمدرضا اربابی               

رئیس انجمن مترجمان شهر تهران