انجمن صنفی مترجمان استان تهران

كارگاه آموزشي ترجمه اسناد و مدارك برگزار مي‌شود

اخبار سایت

انجمن صنفی مترجمان شهر تهران كارگاه آموزشي ترجمه اسناد و مدارك را برگزار مي‌كند.

انجمن صنفي مترجمان شهر تهران در راستاي نیل به اهداف آموزشی و اجراي مفاد مندرج در اساسنامۀ خود و با عنایت به تقاضای علاقه‌مندان، و با توجه به آسيب‌شناسي صورت گرفته در حوزه ترجمه اقدام به برگزاری كارگاه آموزشی ترجمه اسناد و مدارك با تدريس استاد محمدرضا صالحي، مترجم و مدرس ترجمه، کرده است.

در اين كارگاه ۱۰ جلسه‌اي كه در روزهاي شنبه و چهارشنبه برگزار خواهد شد اسناد و مدارك رسمي، از قبيل گواهي‌نامه‌ها، استعلامات، نامه‌هاي رسمي، تقديرنامه‌ها، دادخواست‌ها و غيره بصورت عملي و كارگاهي آموزش داده خواهد شد. قانون آئين دادرسي دادگاه‌هاي عمومي و انقلاب در امور مدني و كيفري نيز در اين كارگاه بررسي مي‌شود.

لازم به ذكر است از برگزيدكان دوره نيز در پروژه‌هاي ترجمه دعوت به همكاري مي‌شود و آثار آنان نيز پس از تأييد كارشناس و ارزيابي كيفي به چاپ خواهد رسيد. و همچنين جهت معرفي به نهادهاي متقاضي نيروي كار در اولويت خواهند بود. در اين دوره اسناد و مدارك به‌روز و كاربردي آموزش داده خواهد شد.

 

 

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از تخفیفات ویژه و نیز ثبت‌نام با دفتر انجمن ۶۶۱۲۳۲۸۲-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

 

مدت برگزاري: ۱۰ جلسه

شهريۀ کارگاه: ۴.۰۰۰.۰۰۰ ريال

شهریه اعضای انجمن با تخفیف ویژه: ۳.۰۰۰.۰۰۰ ریال

ظرفيت محدود

زمان: از ۱ آذرماه ۱۳۹۶

شنبه‌ها و چهارشنبه‌ها ساعت ۱۶.۳۰ الي ۱۸.۰۰

مهلت ثبت نام: ۲۵ آبان‌ماه ۱۳۹۶

مکان برگزاری:  جنب متروی مصلی خیابان قنبرزاده بالاتر از خرمشهر بین خیابان چهارم و ششم پلاک ۱۹

 

 

جهت كسب اطلاعات بيشتر با دفتر انجمن به شمارۀ ۶۶۱۲۳۲۸۲-۰۲۱ تماس حاصل فرماييد.

  

فرم ثبت‌نام

 

سیده هستی حسینی

روابط عمومی انجمن صنفی مترجمان شهر تهران